Stampa errata Neje 5 【Fixed】

Ciao, ho un problema con l’incisore Neje 5.
Stampo con il telefono tramite l’app ed il bluetooth. Mi fa sempre delle righe che non c’entrano niente con il disegno.



Ho fatto diverse prove per capire il problema ma ancora non lo riesco a capire. Mi sapete dare indicazioni? Sembra che riparta da capo il disegno per qualche secondo e poi lo riprenda normalmente.
Grazie mille

Do you use Windows computer software? Do you encounter any errors when using computer software?

Uso solo l’applicazione del telefono, android

When you click the start button on the Android software, the program is already processing and sending data in the background. Please do not click the start button again.
Please try to click the start button only once. Is your problem solved?

No, il problema non è risolto perché lo start lo schiaccio solo una volta e poi non tocco più niente.

Have update your firmware?

https://app.neje99.com/

Si, ho già tutto aggiornato

(attachments)

What version android software you are using?

Android 14

I am asking about your NEJE app version. Is it v3.0.5?

Certamente

(attachments)

Thank you for the detailed information, we will work hard to find and fix this problem, and I will notify you here when it is completed.
You can also download the windows control software here, which has more features and works faster.

We still can’t reproduce the problem here,
Can you do another test for us?

  • Turn off your NEJE device completely, including the power supply
  • Exit the android app
  • Connect your device to the power supply
  • Open the android app to connect and select any image to start working

Please let me know the result of your work. Thank you
It would be very helpful if you can upload a video of the whole operation.
If it is not convenient to take a video, taking a photo and telling us the result is also OK.

Ho fatto tutte le prove possibili, anche questa, ad ogni immagine spegnevo e scollegavo il cavo della corrente, chiudevo l’app, ma continua a dare l’errore. Ho utilizzato anche le immagini che si trovano nel Cloud dell’app neje, pensando che potessero essere le mie immagini il problema, invece no. Lo fa in continuazione

La prima stampa della Giornata, con telefono spento e riacceso e laser appena ricollegato alla corrente da ieri pomeriggio.

Il laser lo ho da una settimana ed ha iniziato a dare questi problemi da subito. Così ovviamente non lo voglio tenere.

(attachments)

We have found the cause of this issue and it will be fixed within 24 hours. I will notify you here when it is completed.

Benissimo, spero risolverete, attendo, grazie mille

This issue has been fixed in the latest version of the firmware, please update your firmware.

If you still have problems, please contact me at here.

Buongiorno, il problema è risolto, ringrazio molto per la disponibilità ed il lavoro effettuato.

Buona giornata