Ciao, ho un problema con l’incisore Neje 5.
Stampo con il telefono tramite l’app ed il bluetooth. Mi fa sempre delle righe che non c’entrano niente con il disegno.
Ho fatto diverse prove per capire il problema ma ancora non lo riesco a capire. Mi sapete dare indicazioni? Sembra che riparta da capo il disegno per qualche secondo e poi lo riprenda normalmente.
Grazie mille
When you click the start button on the Android software, the program is already processing and sending data in the background. Please do not click the start button again.
Please try to click the start button only once. Is your problem solved?
Thank you for the detailed information, we will work hard to find and fix this problem, and I will notify you here when it is completed.
You can also download the windows control software here, which has more features and works faster.
We still can’t reproduce the problem here,
Can you do another test for us?
Turn off your NEJE device completely, including the power supply
Exit the android app
Connect your device to the power supply
Open the android app to connect and select any image to start working
Please let me know the result of your work. Thank you
It would be very helpful if you can upload a video of the whole operation.
If it is not convenient to take a video, taking a photo and telling us the result is also OK.
Ho fatto tutte le prove possibili, anche questa, ad ogni immagine spegnevo e scollegavo il cavo della corrente, chiudevo l’app, ma continua a dare l’errore. Ho utilizzato anche le immagini che si trovano nel Cloud dell’app neje, pensando che potessero essere le mie immagini il problema, invece no. Lo fa in continuazione